Priesterstudenten helpen met ontsmetten ambulances

Priesterstudenten van het grootseminarie Rolduc in Kerkrade zijn aan de slag gegaan als vrijwilliger om ambulances schoon te maken. De seminaristen willen op deze manier hun steentje bijdragen aan het bestrijden van de coronacrisis.

Omdat er veel patiënten vervoerd worden en de druk op de ambulancemedewerkers hoog is, is elke hulp welkom. Zondagmiddag zijn de eerste twee studenten met hun vrijwilligerswerk begonnen in het Zuyderlandziekenhuis in Heerlen. Uiteraard in beschermende kleding en na de nodige instructie. In zes uur tijd hebben ze vijf ambulances ontsmet.

 



Priesterstudenten helpen met ontsmetten ambulances


Priesterstudenten helpen met ontsmetten ambulances


Ontvang onze nieuwsbrieven

Meld je aan en blijf op de hoogte van het laatste nieuws